sjukt trött

jag kom hem i natt, är sjukt trött och bilderna finns på ellens kamera så därför kan jag inte lägga in några just nu,
men ni får dom sen .
kvällen blev grymt lyckad, tack till alla som va där.
jag ska åka till göteborg i typ sommar? och gå på madonna det ska bli grymt spännande faktiskt :) ,
fick det i födelsedagspresent av pappa och familjen.
sen fick jag mycket annat men jag orkar inte säga allt nu ni får det i ett senare inlägg.
föresten så vaknade jag vid 5 i morse och kunde inte sova, min kropp va typ helt bortdomnad? och det kliade på mig hahaha ! jag låg vaken till typ halv åtta, min sömn i natt va helt sjuk. hoppas er va bättre,
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah madonna? ofta spännande?:)

2009-03-01 @ 22:31:00
Postat av: wendela

hahahah aaah, deklart hhahahaha !

2009-03-03 @ 19:47:55
Postat av: Anonym

okejokej ........... hihi.. ^o)

2009-03-07 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0