oj

förlåt att jag inte har upptaderat så mycket men det har varit rätt mycket,
i måndags åkte jag och ellen in till stan eftersom jag fyllde år, då hade jag och ellen tagit typ nått så vi blev lite ah dagen efter så va jag tvungen att åka in till akuten för dom trodde typ min lever hade gått sönder? för att jag typ hade överdoserat tabletter ? och sånt skit, sen blev bup inkopplade så jag fick åka dit och snacka idag.
men nu är det lugnare eller ah hah så lugnt som det kan bli,
jag är just nu hemma hos mamma, vet inte riktigt vad som händer ikväll men något roligt hoppas jag haha.
i morgon ska jag vara med ellehn min söta prinsessa, vet inte vad vi ska göra men något ruuuligt blir det,
ni får lite bilder från veckan också hah ! , (klickbara)

 

1, jag hade sjukt tråkigt på akuten & tog kort på signal knappen hah!
2, ellen i måndags ligger och typ fångar snöflingor haha ! 
3, ellen kissaaaar hahah ! , 
4, sen jag typ innan jag åkte nånstans med ellen kommer inte ihåg vart. skitful men ajah HAHA ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0