ellen har lämnat mig..

och åkt till fucking Oman, utan mig.. hon ville inte åka, hon ville stanna kvar hos mig .. och såklart sin pojkvän josef.
jag hatar när hon är borta ifrån mig , och om exakt tre veckor åker jag, men nästa gång då SKA vi åka tillsammans.
hon kommer vara borta till nästa tisdag förstår inte hur jag ska klara mig..
menmen , man måste ju på något sätt. Idag va jag hemma från skolan, hade sjukt ont i huvet men i morgon ska jag väl dit. Idag hade jag ialf utveckligsamtal, utvecklig&utvecklig jag utvecklas väl inte i min trasiga hjärna HAHA, .. men där fick jag det roliga beskedet att jag har godkänt i 2 änmen,. TVÅ ÄMNEN ! liksom ?! vad håller jag på med, vart är jag på väg det är verkligen inte bra. jag känner att jag verkligen skiter i det fullständigen. men jag vet att det inte är bra och måste verkligen ta tag i det.
men nu har jag iallafall tagit tag i att göra en inlämningsuppgift som skulle varit inlämnad för typ tre veckor sen , men bättre sent än aldrig. så den är klar nu och ska lämnas in.
men usch jag vill inte att det ska bli i morgon vill inte gå till skolan själv ? jag vet att jag kan gå med andra men jag vill inte, vill kuna smsa ellen och möta henne på våran mötesplats och gå tillskolan som vanligt. men somsagt det är "bara" en vecka.. måste rycka upp mig (aa) .
ska troligtvis träffa min baby elin i morgon , och sen i helgen bella kanske.
men nu ska jag sätta mig och titta på tv :) , roligt liv HAHAH , puss
ni ska få några sååå seriösa bilder på mig och ellen typ dagen innan ellen åkte.. jag har inte alla eftersom dom är på ellens kamera.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0