031109

hej alla söta,
jag har inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt inte orkat,
men jag kan ju berätta lite kort vad som har hänt.
jag har bestämt att jag ska åka utomlands & jag bestämde den 7e april så då åker jag med min mamiih hah !
jag och ellen har träffats & vi som har sjukaste humorn har snackat om massa saker, typ daniel HAHA! bara ellen fattar och jag kan tyvärr inte säga vad (aa) ,
jag har varit med elin i veckan också jag älskar den söta saken , assåh en blondare flicka får man leta efter HAHA but she is mine :) !
i morgon har jag soc möte, uschusch men ska också träffa ellen de är naaajs !
ellen åker till oman(?) i typ asien om 6 dagar jag kommer döööö ! uusch bläbläblä , gråter ju bara av tanken.
jag är ju på prao på typ ett dagis, och där finns en kille som heter Fatih och han typ ah hahah , han vill att jag ska ta av mig kläderna och grejer en pervers liten typ hahah! som ellen va när hon va liten HAHA fyfanh asså,
jag tror ingen va äså sexfixerad som ellen va när hon va liten, det är sjukt ! men ellen är en sjuk person HAHA but I love it ! ,
jag älskar dig ellen jiwas !
jag har min kamera bredvid mig men sladden är där nere och jag orkar inte gå ner så ni får nöja er med en gammal bild thah, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0