31 januari

godmorgon alla söta, idag åker jag till min pappa som bor i sollentuna. om exakt 30 dagar fyller jag år & jag längtar som fan & om 31 dagar fyller johan palm år! johan palm är min&ellens största idol vi älskar han rakt igenom, vi har träffat han ungefär 5 gånger & vi har åkt sverige runt för att få se & träffa han. därför blir jag så irriterad när man får höra kommentarer om hur bögig och ful han är, vi tycker inte det vi tycker han är fett fin & vi älskar han (aa) . så håll era kommentarer för er själva ni skapar bara onödiga bråk. på måndag börjar skolan igen så jag måste typ plugga fett med mycket, nu har alla prov typ kommit & jag hatar det ! jag hatar skolan. men ah, nu ska jag börja packa så skriver jag mer när jag är där,  pussar


Kommentarer
Postat av: ems

johan palm är ful

2009-02-07 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0