upptadering

förlåt för dålig upptadering men den här dagen har verkligen gått i typ 120 ! har varit på möten & snackat med ellen & nu på kvällen träffade jag victoria och vi pratade , det känns skönt!  det blir inte att vi träffas så ofta men det är skönt när vi väl gör det. nu har jag precis duschat & tänker på vad jag ska ha på mig i morgon har ingen absolut ingen aning faktiskt. funderar på och vara sjuk :O, känner mig inte på topp. allt har varit som en berg&dalbana idag först har allt varit super och man har skrattat och varit glad sen ändras allt och man blir helt deppig och bara gråter. även omdet är i skolan liksom.. men nu ska jag snacka med ellen, har ni haft en bra dag? pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0