telefonen

just nu snackar jag med ellehn i telefonen ska strax åka till henne,
idag mår jag typ bättre, eller jag försöker iallfall det.
vi ska åka till handen , jag ska till min typ kurator som jag sa typ igår?
sen ska vi gå runt lite där & så haha.
mina besökare har typ ökat jättemycket kulkul,
jag upptaderar hos ellen, & på lördag ska vi in till stan & kanske typ 18 till och fira min födelsedag.
mysigmysig, bara två dagar kvar..
sarah ligger i sängen och typ väntar på datorn, hon vill säkert att jag ska dra haha!
hon ska få som hon vill snart, måste gå till bussen sen..
sen ska vi också träffa josef som ska lämna ellens busskort till henne,
och snart är det grööööönan! jag och ellen ska knarka sönder skiten assåh.
vi ska åka sönder kärlekstuneln, hahah vi är störda.
jag ska färga mitt hår idag igen också, ska färga längderna för förra gången fägade jag bara den hemska utväxten, usch på den. haha..
nu har jag inget mer att säga men jag upptaderar senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0