stämmer

 Sorg kan visa sig på olika sätt

Sorg visar sig inte bara genom att man blir ledsen och gråter. Ofta kan man också

få svårt att koncentrera sig

bli arg och irriterad

pendla snabbt mellan att vara glad, ledsen och arg

bli jättetrött och känna sig helt slut

sova sämre på nätterna

inte ha lust att göra saker

få ont i kroppen

börja äta mer eller mindre.

inlägget kanske blir lite demprimerande, men allt det här stämmer verkligen.
jag hatar känslan av att vara ledsen&olycklig.deklart,  jag har dom jag behöver & jag älskar dom över allt annat.
men ibland är det bra att man kan skratta fast men egentligen bara vill gråta, man vill ju inte visa sig svag.


Kommentarer
Postat av: felicia

så jävla sant (:

<33

2009-02-04 @ 21:06:03
URL: http://felciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0