skola

godmorgon, eller ah själv har jag varit uppe sen typ sex? somnade vid fyra i morse kunde verkligen inte sova? ellen låg & typ smsade hela natten & jag gissar att det va med alex haha.
just nu sitter jag i skolan & typ lyssnar på johan palm , 9 crimes jag älskar den!
vi har dubbel lektion SO så fucking jobbigt, liksom 2 timmar om att man inte ska typ knarka & dricka alkohol? alla vet väl att det är farligt? men folk gör det ändå men liksom, jag tycker det är deras val.
vecka 10 & 11 har jag och ellen prao och vi har stor chans att på det på sony BMG annars blir det något annat jag vill inte sitta på någon skola eller liknande det måste verkligen typ suga?
ellen ska dra om typ 10 minter, hon ska på typ soc möte? & då måste jag sitta här helt själv :O ? det suger, men hon kommer tillbaka sen hoppas jag , om dom inte kidnappar henne haha ! men jag skriver mer sen haha ha det bra så länge pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0