rubrik

förlåt för dålig upptadering men det har inte blivit att jag suttit så mycket vid datorn för jag bor ju inte hemma somsagt.
just nu sitter jag i ellens badrum, haha iförgår ramlade jag & gjorde illa mitt knä?! och fick åka in till sjukhuset dör jag fick röntgas och grejer..
men nu börjar det bli typ bra, men jag & ellen va påväg till lektionen idag och båda ramlade och jag fick helt fucking ont igen (aa), så vi gick hem till ellen..
igår bakade jag och min kusin sarah kakor hahah dom vart fett med goda, vi kollade såklart på topmodel och mckey vann, vi tyckte inte hon skulle vinna vi hejade på hon på A den där söööta :) med  blont lite "lockit" hår ?
ajah idag har jag på mig en rosa tröja och en "högkjol" med ett rosa siden band och leggings, hade verkligen ingen aning om vad jag skulle ha på mig.
Sen igår hände en sak hahahah inte så roligt kanske, men jag låg och typ skrek ? på sarah (min kusin) att det va varmt? och hon gick då och öppnade fönstret och då somnade vi, sen mitt i natten vaknade jag av att det typ va 10 minus grader i rummet men jag orkade verkligen inte gå och stänga det ?! så jag tog täcket över huvudet och somnade om, sarah hade tydligen också vaknat av kylan men inte heller orkat stänga,sen väckte hennes pappa oss (min morbror) & blev lite typ rädd? han trodde vi skulle bli jättesjuka nu och grejer men det hoppas jag inte :),
nu ska jag sätta in ellens hårförläningning och sminka mig lite och sen gå tillbaka till skolan , vi har typ lunch nu.
och det börjar bli lite bättre i knät efter typ 100 alvedon ?
men jag hoppas ni får ha en bra dag, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0