rosa strumpor

godmorgon, jag & ellen har precis vaknat och vi har inte sovit en fucking blund i natt eller vi somnade vi sju eller nått men ändå (aa), alex & josef fick oss att va vakna sen så blev vi på västa glada humöret och började göra massa sjuka saker HAHA !
igår kväll va vi typ med alex och josef en stund men alex skulle typ dra och slåss mot DFG, som vanligt haha..
jag måste egentligen fixa mig nu för jag ska vara hemma om 20 minuter för jag ska på familjeterapi. och jag bråkar som FAN med min pappa just nu, inte kul menmen ...
jag fyller år om 3 dagar föresten och johan palmen om 4 HAHA, i morgon ska jag&ellen ju in till stan med många till huuh jag ska få fett med mycket present jag lääääängtar faktiskt.
sen kanske jag ska få flytta hem, jag vill men ändå inte, vet inte riktigt.
men jag vet att jag kommer få mer frihet om jag flyttar hem nu, men egentligen får jag inte bo hemma just nu.
eller jag vet inte hahah, skitsamma.

ellen skulle gå ner nu och "fixa" någonting va tror ni hon gör ? haha kanske ska gå ner och kolla, och föresten så förnyade jag och ellen vårat blodsysterskap inatt thihi,
men nu måste jag fixa mig för att sen typ springa? hem.. vi får se hur det går HAHA !

ni får en ild jag hittade på ellens dator , skitgammal men ajah , vi är sjuuuuuuuukt söööööta ! haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0