pluggapluggaplugga

hej allihopa, just nu sitter jag&ellen & pluggar och äter glass , haha. idag islutet av dagen hade vi drama ! HAHAHA jag och ellen fick vara grisar men jag höll typ på och dö av skratt ! sen så fick man gå men vi typ stannade kvar vi kändes oss fett fittiga? hahah ingenaning om varför liksom ? ingen vill gå i skolan men vi stannade kvar? men ah, då skulle vi göra en pjäs som och jag adrian kjettil och ellen skulle sitta och kolla på stjärnor och då sa ellen helt plötsligt, jag ser än penis! och då sa adrian bah då är det bäst att vi går. och jag bah höll på och döööö ! hahahahha , men ah i morgon har vi norska prov och jag måste PLUGGA ! men om man bara försöker och dörsöker att inte distraheras av andra saker ska det nog gå bra, men måste faktiskt ibland, det handlar ju ändå om ens framtid. inte bara för ett prov liksom men ah ni fattar säkert? :)
på fredag ska jag vara med victoria vet inte va vi ska göra men vi har rätt mycket att snacka om så,
nu ropar ellen måste springa haha ! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0