kvällen

nu har victoria vi snackade och åt semla haha !
ikväll ska jag vara med ellen, och antagligen ska vi träffa patrick och någon jocke ?
det blir säkert fett med bra, haha! skolan idag va bra faktiskt.
jag försöker gå framåt nu, i morgon ska jag åka och shoppa ska köpa lite saker från gina & weekday och så bara.
sen ska jag till min kusin som jag ska bo hos ett tag nu av visa anledningar som ni vet lite om.
fyfanh haha jag önskar att allt va som förut när jag mådde som bäst typ största problemet va vilken vän man skulle vara med när man liksom va tvungen att välja eller när ett litet skrubb sår gjorde sååå ont men nu finns det dom som gör illa sig själva gillar smärtan liksom.
det är fan inte lätt, menmen..
ska snart dra ut ellen&wendela ska bah fixa sig lite :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0