jag vet

det här är verkligen inte bra,
jag vet inte vad det är som har hänt med mig, sprit och allt spnt fucking skit.
jag bara tänker på vad alla måste tänka om mig just nu, det är hemskt men ändå är det jag som byggt upp det.
jag vet att det inte är bra, jag vet att folk tycker jag är fjortis och blablabla.
men fjortis tycker jag själv att jag inte är så är det.
men att folk tycker jag är patetisk jag kan hålla med lite på det faktsikt, det som hände i skolan tillexpempel.
men folk vet inte problemen bakom det, ingen vet något. jag försöker hålla huvudet högt det gör jag verkligen.
men jag känner själv att jag bara förstör för mig själv hela tiden, jag gör det utan att tänka. jag förstår att visa som läser det här tänker fyfan va patetisk ta tag i ditt liv.
men jag försöker faktiskt, det gör jag. allt som kan bli inblandat är inblandat, från olika familjer till soc och olika hem.
jag ska försöka rycka upp mig från det här svarta hålet , jag vet att det kommer bli svårt men ska göra allt.
kommer troligtvis byta skola, eller få flytta någonstans på internat eller nått skit. vet inte riktigt. men såhär ligger det till.
nu kanske ni förstår mer. det här är inte ens hälften av allt jag känner och tycker och så, men iallafall en liten del.
kommer bo hos min kusin ett tag nu, hoppas ni har det bra iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0