isac mah brotha HAHA !

nu är jag med hon ni vet den där blonda saken,
vi ska typ gå ut ? kanske träffa william&isak eller josef&alex .
idag va vii handen och vi typ träffade josef&alex haha dom va fett med tråkiga vafan, men sen så åkte dom någonstans skulle väl köpa typ cigg? så då kom isak&william för dom a typ nära där haha, och vi typ satt på donken och snackade.
dom är våra bästavänner fan , haha ! hahah och sen skrek vi typ i hela västerhaninge isac my brotha nonono i fuck my brotha HAHA, ni kanske inte fattar men det va sjukt med kul haha..
nu ska jag lägga in några bilder från när jag & ellen va i mjölby för att träffa johan palm, sjukt najs. men bilderna är cpe fan HAHA! men ni får stå ut faktiskt :) !
bilderna på mig är sjukt fuuuuuuuuula !












Kommentarer
Postat av: sofii

Johan Palm är så sjukt bra !!

2009-03-03 @ 21:59:21
URL: http://livetistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0