hihi

idag har jag varit i staaan med min syster, vi köpte typ naglar och ett nitarmband (?) hårfärg tröjor och smink.
sen kolla vi på bio faktisk :) såg inte så mycket av filmen men ändå,
men sen så åkte vi tillhanden för att köpa typ hårband på glitter,
vi fikade i stan också, blev chai latte och semla det är ju faktiskt semeldagen? haha,
nu sitter jag och snackar med ellen & lyssnar på when the children cry, ellen typ sa att det va bra och jag älskar den fan (aa) .
ni får veta en hel del om ellens liv i den här bloggen också men det är bara för hon är en stor del av mitt liv, eller hon är mitt liv mitt allt. och därför får ni veta vad som händer hos hennes haha, ni behöver inte läsa.
men ah nu är det så att ellen och josef är tillsammans och dom är fett med söta,
jag ska säga också att jag känner mig som ett emo, sitter med typ nymålade svarta naglar  blonderat hår nitarmband och lyssnar på sån här musik, menmen thats me.
lägger in bilder sen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0