here we come

hahah ! idag ska vi in till staaaaaaaan , det ska bli så jävla kul och jag är fett med glad assåh.
snart ska jag dra till ellen , där ska vi fixa oss och sen kommer en bil och hämtar oss sen kommer bli såå himla kul !
det är förståss inte bara jag och ellen utan kanske 20 till, men som ni vet jag och ellen mooot världen haha !
idag kommer jag ha nylonstrumpbyxor en högkjol med typ tyll ? jag är en prinsessa ni vet haha ! sen typ en rosa tröja ? den är jag lite osäker på menmen det blir säkert bra :) !
mitt hår kommer vara blooont och det kommer vara hmm , stort ? tror jag haha !
ellen kommer ha nylonstrumpbyxor en söt liiiiten kjol typ går under rumpan preciiiis hahah sen typ en svart tröja och långt fint hååår :) , hahah ! förlåt om det här inlägget blir helt cpe men ajah ni får stå ut faktikst.
assåh hennes kjol har hon i midjan haha !
ajah nu ska jag börja packa ihop, pussaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0