godmorgon

nu har jag&ellen precis vaknat, eller ah vi har sovit i typ omgångar ? haha..
men vi är fortfarnde sjukt trötta, just nu står ellen i duschen. vi ska typ dra ut snart, och senare ska tydligen vi på middag ? både ellen & jag, men min kusins mamma ringer & frågar vad jag vill ha med mig för kläder men det liksom står helt stilla jag har ingen aning liksom ? sjukt, jag brukar alltid liksom ha en liten aning om vad jag vill ha just idag och så, men inte idag inte. haha.. ellen ska ha iallfall ha leggings och typ en rosa tröja med ett sidenband på fintfint..
men nu ropar ellen på mig vi ska typ sminka oss sen dra ut, men hoppas ni får en ra dag så kanske jag upptaderar lite senare.lägger in några typ bilder ? som jag hittade på ellens data, den första på isak och sen våran fiiina tårta :) haha ,  puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0