,

hej igen,
just nu sitter jag och snackar med ellen , och typ lyssnar på musik.
hahah & föresten du som frågade om det va johan palm på sista bilden SJÄLVKART är det det :) !
haha hur kunde du tro något annat? ..
 men ah, idag har jag sjukt fucking trött? och idag va jag typ tvungen att följa med dom jag bor med & några till att typ åka pulka och grejer men det va helt okej, blev mulad bara.. HAHA.
på tisdag ska jag & ellen gå på bio vet inte riktigt va vi ska se men ah , och sen ska vi shoppa.
& föresten förut blev min fjällräven typ baxad? så nu ska jag typ köpa en ny, kanske lite sent men vafan ? HAHA
blir en mörkblå tror jag.
måste säga också att jag älskar ellen av hela mitt hjärta jag kommer aldrig svika dig, jag lovar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0