alla hjärtans dag

i morgon är det alla hjärtans dag och det är lite hm, ah jag vet inte riktigt.
men jag tycker som alla andra? att om man är tillsammans med någon ska man tillbringa dagen tillsammans med sin pojkvän/flickvän, men dagen blir kanske en aning depprimerad för dom som inte har någon pojkvän eller flickvän.
jag tycker då man ska vara med sina vänner och göra något roligt, visa skiter i alla hjärtans dag.
ska man ge sina vänner presenter? eller bara till sin pojkvän/flickvän? jag vet inte.
jag tycker man ska ge till dom man känner för :)
alla hjärtans dag kan också kännas fett med jobbig när man ser alla människor som ska vara med sin pojkvän tillexpempel och man typ precis blivit dumpad eller liknande, eller gamla känslor kommer upp lite extra?..
men ajah, jag hoppas ni får en jätte bra alla hjärtans dag iallfall. all kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0